email διεύθυνση:

 
 
 
 
Συμπεριφορά καταναλωτή

Από τα δικαιώματα του πολίτη απορρέουν και οι βασικές αρχές που διέπουν την συμπεριφορά που εξασφαλίζει στον πολίτη ασφαλή κατανάλωση :

  1. Ο καταναλωτής πρέπει πρίν επιδοθεί σε καταναλωτική συμπεριφορά να εκτιμήσει και να καταγράψει όλες τις ανάγκες του.

  2. Από τις ανάγκες αυτές πρέπει με αντικειμενικά κριτήρια και σε σχέση με τους στόχους που έχει θέσει για τον εαυτό του να ξεχωρίσει ποιες είναι ουσιαστικές ανάγκες και ποιες είναι επίκτητες και δημιουργημένες μέσω του συναισθηματικού εκβιασμού που διαπράττουν οι διαφημίσεις ( δηλαδή, ο υποδόριος ή και άμεσος τρόπος που οι διαφημίσεις και οι τηλεοπτικές εκπομπές εκβιάζουν ότι χωρίς μία συγκεκριμένη καταναλωτική συμπεριφορά θα βρεθούμε απομονωμένοι, γελοιοποιημένοι ή αλλιώς ταπεινωμένοι ή υποδεέστεροι των άλλων ).

  3. Έχοντας ξεχωρισμένες τις ανάγκες αυτές οι οποίες είναι ουσιαστικές ο καταναλωτής πρέπει να τις βάλει σε σειρά προτεραιότητας και κατόπιν να επενδύσει χρόνο ώστε να βρεί την βέλτιστη προσφορά.


Η παραπάνω συμπεριφορά εξασφαλίζει αίσθηση ικανοποίησης και επιτυχίας ( γιατί δεν αγόμαστε και φερόμαστε από κερδοσκόπους ή διαφημιστές ), αίσθηση ελέγχου, αίσθηση αυξημένης ευφυΐας και αντικειμενική εξάσκηση της κριτικής σκέψης η οποία μας εξελίσσει ως προσωπικότητες.

 

 



Αρχική Σελίδα | Δημόσιος Βίος | Βασικές Αρχές | Τομείς Πληροφόρησης | Κατάθεση Καταγγελιών | Βιογραφικό
Όροι Χρήσεως | Δήλωση Εμπιστευτικότητος και Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων